نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1729
-
الف
+

«محمود پاک نیت» با سریال های تاریخی به تلویزیون بازمی گردد+تصاویر

«محمود پاک نیت» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از آخرین وضعیت کاری خود خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «محمود پاک نیت» بازیگر سریال های مشهوری چون «یوسف پیامبر»، «پس از باران»، «روزی روزگاری» و «پدر سالار» در رابطه با فعالیت‌های این روزهایش اظهار داشت: ۷ ماه است که در هیچ سریالی حضور پیدا نکرده ام چراکه پس از بازی در ۴ سریال پی در پی در دوران کرونا دیگر توانایی ایفای نقش را نداشتم.

«محمود پاک نیت» در ادامه این مصاحبه با ایسنا به نقش آفرینی در 4 سریال جدید «گیلدخت»، «جشن سربرون»، «تب و تاب» و «سنجر خان» اشاره کرد و گفت: هنوز  این سریال ها در جدول نشراتی صدا و سیمای ایران قرار نگرفته اند.

محمود پاک نیت

وی در تشریح داستان این آثار و نقش خود در آن‌ها گفت: داستان سریال «سنجر خان» مربوط به زمان «حکومت احمدشاه» است. سنجر خان در آن دوره از مبارزان سنندج بوده است یک نفر به نام «شریف‌الدوله» مامور می‌شود که از تهران به سنندج برود و همه آن‌ها سرکوب کند که آن شخصیت را من بازی کرده‌ام.

«پاک نیت» ادامه داد: داستان سریال «جشن سربرون» مربوط به زمان حکومت «مظفرالدین شاه» در ایران است که حول محور استان فارس رخ می‌دهد و من نقش «فتح‌الله خان»، والی فارس را ایفا می‌کنم که آن هم یک شخصیت منفی است.

وی افزود: داستان سریال «گیلدخت» نیز مربوط به زمان «مظفرالدین شاه» است که در آن نقش یک خان را ایفا کرده‌ام و اثر بسیار خوبی است.

این بازیگر پیشکسوت ایرانی ادامه داد: سریال تب و تاب نیز در رابطه با مسائل روز جامعه است.

گفتنی است تا کنون سریال های «روزی روزگاری»، «پدر سالار»، « پس از باران»، «روشن تر از خاموشی»، «یوسف پیامبر»و «شب دهم» با بازی «محمود پاک نیت» از شبکه ای فیلم 2 نشر شده است.

 

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر